Re: Raid 5 disk failure

..
> Jeg forstår heller ikke, at der står "sdd1[3](F) sdc1[2] sdb1[1]
> sda1[0]",
> hvor er disk sde1?
Den ene disk er helt staaet af (sde1), og den anden viser konstant en
masse fejl.

> Har du nogensinde set i /proc/mdstat før problemet opstod og set, at der
> har stået [UUUUU]?
Der har staaet [UUUU_].
jeg har kigget i Software Raid HOWTOen og der er faktisk ikke en
listning af /proc/mdstat, den henviser bare til at man kan se i den
'fil' om raid systemet fungerer optimalt.
Jeg laeste det som at der var adgang til 4/5=80 % af diskkapaciteten..
dummie ;)

Saa den ene disk har vaeret nede i noget tid, og da den anden saa gik
ned broed raid 5 systemet ned.

Tak for hjaelpen.
- Thomas