Re: Formatering ..

On Mon, 14 Aug 2000, you wrote:

> Pyyyha :)

> Uhh, jamen det er jo kun godt.. (tror jeg nok, nu bliver jeg selv
> forvirret)

> Det er derfor at man har en bootsektor, den sørger nemlig for at
> maskinen starter Linux fra /dev/hdb (i dit tilfælde).

> Nej, hvis du har ændret den tidligere omtalte linie i /etc/lilo.conf og
> kørt /sbin/lilo, så skulle alt være som det skal. Du kan evt. for at
> være helt sikker køre /sbin/lilo en gang til og kigge på output'et fra
> den, hvis den ikke klager eller skriger, så er alt godt.
>
> Output'et KAN se sådan her ud:
> [...]

Jeps det tror jeg da at det gjorde ... i hvert fald så kørte jeg lilo og den
kom ikke med sin sædvanlige besked om at bootdimmeren ikke lå på den første
partition .. tusind tak for hjælpen og tålmodigheden ... :o))

Gitte

--
This mail was sent from my Linux wonder ..... if you ever get a mail from me containing junk, you will FOR SURE know that I am drunk and booted the wrong system

:o)