Vedr. kernemoduler... (2.4)

Hej

Jeg har kompilerer indtil flere kerner, men dette slår alle mine
tidligere problemmer....
Jeg ved at 2.4 stadig er under udviklign (test1-7), men jeg vil godt
prøve alligevel.

Efter denne tur:
  make menuconfig
  make dep
  make bzImage (eller make && make bzImage eller make install)
  make modules
  make modules_install

  vi lilo.conf...
  reboot

så kommer den frem og det hele køre fint _udover_ at den ikke loader
nogen af modulerne. Jeg kan ikke med depmod, insmod, modprobe få den til
at loade nogen moduler.

Modulerne er installeret i /lib/modules/2.4.0-test6 og 7 og kernen
/boot/vmlinuz-2.4.0-test6 og 7.

Lilo peger på begge og de booter fint. Der er ikke noget under ligt
under opstart ud over en enkelt linie hvor der står at der ikke er nogen
"socket modules" eller ligende installeret.

Er der nogen der evt. har en løsning eller svar på ovenstående ?

Mvh
--
Bjarke Bruun - E-mail: bbj@xxxxxxxxx http://linux.hhknet.dk
   __