Wine og "building font-metrics"

Hejsa.

Jeg kører wine, for at kunne installere nogen windows programmer til at
hente billeder fra mit nye DV kamera. Virker foreløbig fint (hey, det er
installeret! Så skal jeg sgu nok få det til at virke!)

Men, den bruger ca. 5 minutter på at bygge font metrics hver gang jeg
starter den. Jeg har prøvet at kigge på doks, men den burde jo
"bare" cache det. Så, hvorfor bliver den ved med at rebygge hver gang jeg
kører den? Nogen der har prøvet det - har en løsning?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Men of vast integrity are seldom popular.  They are often crucified

                               - Dave Mallery