Re: emacs teknik - flere filer med samme navn

 Anders> Hej, Håber der er nogle emacs brugere derude..

 Anders> Hvis jeg har flere filer med samme filnavn, f.eks

 Anders> projekt/a/some.file projekt/b/some.file

 Anders> åbne i emacs, hvordan får jeg den så til at fortælle hvilken
 Anders> der er hvilken?  Den viser bare some.file<2> ved den ene, men
 Anders> da filerne er næsten ens, er det irriterende, der må være en
 Anders> måde??

Hvis du gør flg. i din .emacs, så vil du få en sti sammen med
filnavnet.
(findes hvert fald i emacs 20.7)

(require 'uniquify)
(custom-set-variables
 '(uniquify-buffer-name-style (quote forward) nil (uniquify)))

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson