        rate over the whole connect time and the active time.
Author:         fox@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Peter Fox)
Maintained-by:  fox@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Peter Fox)
Primary-site:   sunsite.unc.edu /pub/Linux/system/serial
        21k serialmon-0.23.tgz
Alternate-site: tsx-11.mit.edu /pub/linux/sources/sbin
        21k serialmon-0.23.src.tar.gz
Alternate-site:   ftp.demon.co.uk /pub/unix/linux/utils
        21k serialmon-0.23.tgz
        21k serialmon-0.23.tgz
Copying-policy: GNU
End

Eller prøver med virtmodem (Ide: Lav en modem server "Linux-Modem-Sharing howto"
tilslut modem fra en anden maskine via virtmodem; og brug så ethereal til at
sniffe den
serielle datastrøm (omstændeligt - I know)) - LSM entry for virtmoden i øvrigt
har jeg
selv udvidet virtmodem så den kan køre med UNIX 98 PTYs, men du kan sagtens
bruge den i std udgaven):

Begin3
Title:          virtmodem
Version:
Entered-date:   04FEB98
                connection, using a serial modem program like minicom.
                Compiled elf and source.