Re: SV: Command Line resizening af billeder? [OT]

Palle Arentoft wrote:

> Hmm jeg har lige haft brug for det samme :-) Jeg opgav at bruge GIMP
> (absolut ikke en haj til programmet) Fandt en windåze maskine og downloadede
> den nye acdsee (www.acdsee.com) version 3.1.
>
>  Her kunne man markere en lang række billeder og så vælge en funktion der
> hedder HTML og Thumbnail.
>
> Voila 30 sekunder senere og 200 billder kopieret til 160x120 MED HTML-fil
> til visning :-)
> Herefter blev det ftp'et så jeg kunne få det over på min egen maskine.
>
> Palle

Husk dog hvis du bruger ACDSee at opgradere HTML-plugin da den ellers
'glemmer' at afslutte sine <TABLE> (tror jeg det var) tags så du får
fejlbehæftet HTML ud af det (som dog virker med IE bvadr ;)..

MVH
Jesper

--
"One World, One Web, One Program" - Microsoft Promotional Ad
"Ein Volk, Ein Reich, Ein Fuhrer" - Adolf Hitler