LeadTek 4Xsound supported?

Jeg overvejer at købe subject til min computer, spørgsmålet er så, om
der er nogen som der har fået det til at virke under linux? Jeg kan se
i mailarkivet at det har været diskuteret, men der står ikke noget om
resultatet af forsøgene. Iflg. alsa-projects mailingliste arkiv skulle
der været et OSS modul CMI8378 som er lavet til den chip kortet er
bygget op omkring, men der står heller ikke noget om, om der er nogen
som har fået det til at virke. Det er nemlig rimelig interessant da
det er billigt og har digital udgang (optisk).

Er der nogen som ellers kender til lydkort med digital udgang (optisk
eller koaxial) som virker uden de store problemer under linux.

Kører Debian woody med 2.2.16 (+patch fra 2.2.17) kerne

Mvh
Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson

Follow ups