Sv: NFS deling vil ikke

Portmap var startet, så det er ikke fejlen, det hyavde ellers været
dejligt. Jeg er meget lydhør for andre forslag, NFS skulle vist være nemt,
sådan ser det da ud i bøgerne ?

mvh.	Alex

----------
> Fra: Alex K. <guaasiaa@xxxxxxxxxxx>
> Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
> Emne: Sv: [TEKNIK] NFS deling vil ikke
> Dato: 22. august 2000 17:37
>
> Jeg har lige kørt
> /etc/rc.d/init.d/portmap start
> og får svaret: Starting portmapper
> så den var nok ikke startet. men efter ordren
JO DEN VAR STARTET: portmap status melder portmap is running
og under opstarten ser jeg at den bliver startet lige efter eth0 er OK.

Follow ups