Re: xfree 4.0 og logitech trackman

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Du skriver flag!!. Der er sket en del ændringer af struturen i
> XF86config.
> Resolution er anerkent men den skal ikke stå som et serverflag men under
> definitionen på inputdevice.

ick,

jeps, du har fuldstændig ret, efter lidt prøven sig frem fik jeg den til
at virke
som den skulle, "resolution" "250" virkede finno,
Nu mangler jeg bare at finde en hurtigt og smart maade at bruge
truetypes paa,
xfstt som jeg brugte foer vil ikke arbejde sammen med Xfree 4.0,
I docs til Xfree staar der noget om to muligheder, men begger kræver
vist
at man skal skrive nogle forfærdeligt lange linier ned i en fil.

fx :2:mincho.ttc
-misc-mincho-medium-r-normal--0-0-0-0-c-0-jisx0208.1990-0

Og jeg har ikke den helt store tiltro til at jeg kan gætte hvad der skal
stå for mine 41 truetypes.

Nogen smarte programmer i stil med xfstt som kan klare det for mig I
xfree 4.0 ??

mvh

Brian Graversen