SV:

Hej SSlug'ere

I går aftes fik jeg (endelig) SUSE 6.3 til at køre anstændigt.

Men jeg har nogen problemer med mit tastatur.

Den bytter om på "æ" og "ø" . Store "Ø" er Omega og jeg kan på ingen måde
lokke tegnet "|" frem.

Der er ikke mus på systemet (endnu!).

JEg kan ikke køre SAX. Tastaturet bliver på en eller anden måde blokeret så
jeg har 2 muligheder:	(CNTL-ALT-DELETE) = afslutning eller lege "dummy"
til
jeg ikke gider mere. (men der sker altså bare ikke noget som helst..!)

Er der nogen som kan hjælpe mig med de problemer ?

Og hvad er syntaxen for når jeg skal mounte min DOS FORMATTEREDE SCSI DISK
(D: / sba1) ?

Ditto for Lpt1 og COM1/COM2 ?

Tak for en eventuel hjælp.

Med venlig hilsen