Re: www og firewall via ADSL

On Fri, 25 Aug 2000, Tue Noergaard wrote:

> Det vil jeg overveje, men det er da en god grund til ikke at køre ftp!

Det er uhyggeligt hvad man kan med en ssh, en scp og en "rsync -e ssh"
efterhånden. Så hvis det kun er til lokalt brug så er _det_ som regel
løsning på problemet.

Skal du kun serve filer, så overvej en webserver, der korrekt configureret
er betydeligt sikrere end selv den bedst konfigurerede ftp server.

> Det drejer sig om en 512 forbindelse.. Hvad kræver det af en firewall? Jeg
> har en ældre P75, med 64 mb ram. Vil den kunne klare det?

Sagtens!