Problemmer med at kompilere qt-2.2.0-beta2

Hej sslug

jeg har nu prøvet flere forskillige ting for at få kompileret den ny
qt, men jeg ender hvergang ud med følgende fejl. Er der nogle der har
et bud på hvad der er galt.

g++   -o ./moc mocgen.o qbuffer.o qcollection.o qcstring.o
qdatastream.o qdatetime.o qfile.o qgarray.o qgdict.o qglist.o
qglobal.o qgvector.o qiodevice.o qregexp.o qstring.o qstringlist.o
qtextcodec.o qtextstream.o qfile_unix.o      -lSM -lICE
-L/usr/X11R6/lib -lGLU -lGL -lXmu
/usr/bin/ld: cannot find -lGLU
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [moc] Error 1
make[2]: Leaving directory `/usr/local/qt/src/moc'
make[1]: *** [moc] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/local/qt'
make: *** [init] Error 2

mvh finnd