RE: Win2000 domain logon imod samba 2.0.7

>windows2000 i nogen omfang.
... i dette tilfælde havde 'det kloge hoved' set det gjort, men viste ikke
hvordan.

>Jeg har set et sted hvor samba 2.0.7 virkede fra w2k, vha. map network.
>Men af en eller anden underlig grund ville w2k's søgemaskine (index
>server)? ikke acceptere at indicere filer der lå på samba sharen. Den
>kom med en eller anden kryptisk 1306 fejl, hvilken vist har noget med
>autorization at gøre.

Så vidt har jeg det også kørende :-)
Jeg kan fint map'e de forskellige shares fra min samba. (manuelt)
Dét jeg i virkeligheden mangler er mit login script. Jeg laver nogle
bruger-/maskine-afhænginge mappings og opdateringer. (antivirus mv.) Desuden
logger jeg logins og diskforbrug mv. på klienterne.

Med venlig hilsen / Best Regards
Erik Steen Sørensen
Software Engineer, DD-DB
Danfoss Drives A/S
mailto:ESS@xxxxxxxxxxx
DG-133
int. +45 7488 4609
"Software engineering is a race between engineers
who try to create foolproof software and the
universe which is trying to create bigger fools.
So far, the universe is winning..."