Re: Kopiere .filer

On Thu, 31 Aug 2000, Sune Rastad Bahn wrote:

>hvad med
>
>cp /etc/skel/.* /home/brugernavn/

Ja tjo bum bum.

Det virker. I hvert fald på den RedHat Linux jeg bruger lige nu. Men jeg
jeg kender UNIX-bokse hvor det ikke virker, eller rettere hvor det virker
alt for godt.

prøv lige

cd /etc/skel
ls .*

den giver også indholdet af /etc, fordi .* ekspanderes til ..

Play it safe, brug "cp * .??* whereever"

/kristian

--
 Kristian Vilmann
 Skåne Sjælland Linux User Group http://www.sslug.dk