Re: moduler til linuxconf

Jeg blev lige lidt nysgerrig da jeg læste RH 6.9.5. Hvilken version er
det? Jeg synes ikke at kunne finde den på ftp.redhat.com, eller nogen
andre steder. Bruger den X4 og hvor hentes den?

Simon

Den 9/2/00, 1:11:45 PM, skrev "Allan Madsen" <alm@xxxxxxxxxx> til emnet Re:
[TEKNIK] moduler til linuxconf:

> Hej

> Prøv denne adresse

> http://www.solucorp.qc.ca/linuxconf/

skal til at konfigurere apache ser jeg der mangler konfiguration af
apache...
> arrgghhh.....

> Derefter checker jeg hele linuxconf ud og finder ud at der er et par
moduler man kan slå til....men apache mangler dog stadig...
> Hvor kan man finde moduler til linuxconf?  f.eks. også til konfiguration
af BIND