Re: USB

>>>>> "Steen" == Steen Meyer <sun-rise@xxxxxxxxxx> writes:

 Steen> Hej Thomas Kan du ikke lige komme med noget mere om hvad jeg
 Steen> gør? Det der med at opgradere Kernel, skal jeg vist lige sætte
 Steen> mig ind i - du siger jeg ikke behøver, det lyder jo godt. Jeg
 Steen> kører med 2.2.15.

Tjaa... hvis at du ikke har noget "kernekritisk" software så vil jeg
nok anbefale dig at opgradere kernen. Det er samme (eller sværere)
procedure du skal igennem for at patche kernen med USB backport. Det
du først skal sikre dig er, at du har kerne source downloaded, samt
installeret hvad der skal bruges i det tilfælde (gcc, make og lign) Så
vil jeg anbefale dig at læse i README filen til den source du henter
ned, samt du kan måske kigge lidt her:
http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/kernelcompile.html
for inspiration. At kompilere kerne kan godt være lidt tricky, og kan
meget vel gå galt de første par gange.

Grunden til at jeg ikke køre 2.4 test kerne er, at jeg har et modul
som jeg ikke er sikker på at virker under 2.4, men det virker fint
under 2.2.x kerner. På http://www.linux-usb.org står der hvorledes du
patcher med backport USB, men som sagt tror jeg at du først skal finde
ud af hvordan man kompilere en kerne før dette :-)

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson