Mail på ISP's POP3-server er usynlig

Når jeg forsøger at hente mail på samme måde som jeg har gjort i
månedsvis, hentes der ingenting. Det er et pludseligt opstået problem,
og jeg kan ikke komme i tanker om nogen ændringer, der skulle have
indflydelse.
Jeg bruger fetchmail til at hente fra de POP3-servere, mine konti
anvender, og der kommer ingen fejlmeddelelser under hentning (se uddrag
fra /var/log/fetchmail længere nede). Ved telnet til serverne under
Linux er beskeden udtrykkeligt at der ingen mail er. Ved telnet til
serverne under Windows kan jeg med STAT se at der faktisk er
meddelelser. Posten hentes også korrekt med Oulook under Windows.

Hvad kan være problemet? Kan get2net ikke li' at man bruger Linux?

Her følger resultatet af én hentning med fetchmail på et tidspunkt hvor
der med sikkerhed lå ventende ulæst post på to af serverne. Umiddelbart
kan jeg ikke selv se at der er noget påfaldende:

fetchmail: POP3< +OK Pop server at bednorz.get2net.dk signing off.
fetchmail: 5.3.0 querying paul.get2net.dk (protocol POP3) at Wed, 13 Sep 2000 21:02:18 +0200 (CEST)
fetchmail: POP3< +OK POP3 Server (version 1.04/LMOS) at bednorz.get2net.dk starting.
fetchmail: POP3> USER mx12747
fetchmail: POP3< +OK Password required for mx12747.
fetchmail: POP3> PASS *
fetchmail: POP3< +OK mx12747 has 0 messages (0 octets).
fetchmail: POP3> STAT
fetchmail: POP3< +OK 0 0
fetchmail: No mail for mx12747 at paul.get2net.dk
fetchmail: POP3> QUIT
fetchmail: POP3< +OK Pop server at bednorz.get2net.dk signing off.
fetchmail: 5.3.0 querying paul.get2net.dk (protocol POP3) at Wed, 13 Sep 2000 21:02:22 +0200 (CEST)
fetchmail: POP3< +OK POP3 Server (version 1.04/LMOS) at bednorz.get2net.dk starting.
fetchmail: POP3> USER mx45590
fetchmail: POP3< +OK Password required for mx45590.
fetchmail: POP3> PASS *
fetchmail: POP3< +OK mx45590 has 0 messages (0 octets).
fetchmail: POP3> STAT
fetchmail: POP3< +OK 0 0
fetchmail: No mail for mx45590 at paul.get2net.dk
fetchmail: POP3> QUIT