lilo og netkort

Jeg har lige installeret Linux Mandrake 7.1, og det gik smertefrit. Jeg
har installeret Windows på min ene harddisk (c:) og linux på den anden
(d:). Drev angivelserne gælder selvfølgelig for windows. Problemet er nu,
at når jeg booter finder den ikke lilo (eller hvad den nu hedder i
Mandrake). Den skriver bare "Found boot record IDE-0..OK" (eller noget i
den stil) og herefter "stage1 stage2", og så går den død. Jeg kan sagtens
starte linux op med min bootdisk, og alle mine windos filer er der også
stadig, så hvad er der galt?
Desuden fik jeg ikke installeret mit netkort under installationen. Hvordan
får jeg gjort det nu?
På forhånd tak for hjælpen.

Henriette Holm