SV: langsom Samba

Hvis det er navneresolutions problem brug da hellere hosts da både windows
og linux kan benytte sig af navne opløsning, så er der ikke så meget at
vedligeholde da man kan lave et script der tjekker på et timestamp og
udveksler hosts filer om nødvendigt. Desuden har jeg kun oplevet at WINS
skaber unødvendige støj på netværket hvis man ikke er helt inde i samba som
WINS server.

Andreas Overgaard

Follow ups