Printproblemer

Hjælp - jeg kan ikke printe med de "normale" værktøjer!

Efter skift til RH6.2 kan jeg ikke længere printe på SMB printere på min
arbejdsplads Windows (LM) net.
Det bizarre er, at hvis jeg connecter til servicen i kommandomodus med
smbclient, så går det helt fint.
Jeg har konstateret at filrettigheder, directoryrettigheder mv står
ligesom i RH6.1, hvor jeg ikke havde problemer med det. Jeg har prøvet
at aktivere log'en i /usr/bin/smbprint, men der kommer ikke nogen log,
så tilsyneladende opstår problemt inden den når så langt.
Hverken almindelige filer eller printtools test ASCII eller Postscript
går igennem.

Til overmål har jeg samme problem herhjemme med at printe til familiens
windows tilsluttede og share'de printer.

Ved nogen noget?

Hilsen
Niels Muller Larsen