Re: Trafikmåling på en Cisco 677 router

In <005c01c023a6$54ce3f80$0b0110ac@ntv> "Jesper Hess Nielsen" <jesper@xxxxxxxxxx> writes:

>I hvert fald - er der nogen der ved om man kan måle trafik på en
>677'er via SNMP (MRTG). Jeg har sat en snmp-manager bruger op i
>routeren, men MRTG kommer bare ud med fladeg grafer - lige som om den
>ikke kan måle trafikken. Er der nogen der ved om man overhovedet kan
>trafik-monitore'e en 677'er på den måde? Alternativet er jo at jeg
>sætter en linux dunk op imellem LANet og routeren med 2 netkort i og
>så måler trafik på den.

Har du checket at snmp virker på 677'eren ? Prøv en "snmpwalk
ip.adresse.for.677 public" og se om der kommer svar. Hvis der gør,
så skal mrtg også virke.

--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<henrik@xxxxxxxxxx> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."