Kernel-test8 /dev/hdX

Hej allesammen

Jeg har prøvet nogle af de nye testversioner af 2.4 kernen... det var
først kerne test6 jeg fik til at virke, dog ville den ikke loade moduler
- dette fik jeg fikset med en opgradering af modules pakken - takker.
Test7 virkede som en skulle men ville ikke lege med X og lyd...
Test8, som jeg lige har downloadet - vil ikke genkende mine ide
harddiske (hda=8gb, hdb og c 21Gb). Der er et MODULES.ide script man kan
køre for at oprette /dev/hdXX, men efter boot vil den ikke gøre noget -
dvs. at man kun kommer ind i en ro-root session til at "finde/rette"
fejl i og jeg kan ikke skrive til /etc/fstab... men godt til /dev med
scriptet.

Jeg er meget interesseret i 2.4 kernen da den har noget understyttelse
af rage128 og usb som jeg skal til at lege med...

Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har læst al dokumentation til 2.4 testX
pakkerne, men er pt. på blankbund fordi /dev/hdXX ikke er der efter en
reboot!!!

Er der nogen der kan give mig en intro til at rette dette problem ?
--
Bjarke Bruun - E-mail: bbj@xxxxxxxxx http://linux.hhknet.dk
   __