Re: VPN klient til Linux

Ole Tange wrote:

> Jeg kan måske lede dig lidt på vej:
>
> PPTP klient til Linux: http://cag.lcs.mit.edu/~cananian/Projects/PPTP/
>
> Jeg har ikke testet den. Jeg går ud fra, at du _er_ klar over at PPTP
> ikke giver dig specielt god sikkerhed. IPsec (www.freeswan.org) er
> væsentlig bedre.

Hmm, det er lige præcis PPTP klienten du henviser til at jeg ikke har haft
held med. Er der nogen der har fået den til at virke og i så fald med
hvilke parametre?
Findes der kun den hvis jeg SKAL køre op i mod NT4?
I NT4 kræves kun 3 parametre: VPN server, username og password, men jeg har
svært ved at gennemskue PPTP klientens krav.

mhv
Peter Thorsager