!Re: Hjælp mig af med en Zombie

Kenneth Aastrup wrote:

> Kan dette program fjernes uden at reboote ?.  - Min oppe tid er større en
> Prebens ;-)

OT: £`@£$!%!! - min uptime er lige gået fra 48 dage til 0 :--(
NESA havde en anden mening end mig om hvordan "god håndværksmæssig udførelse"
skal fortolkes mht midlertidige (< 7 år) eltavle-ændringer...
At tavlen hænger i egen vægt i kablerne (og iøvrigt er kattenes foretrukne
kradse-brædt) er mindre detaljer - for mig er det vigtigere at krydsfelt og
switch/router er servicevenligt installeret :-)
Nåh, det kostede bestikkelse af mindst 2 el-mænd at få den tilsluttet igen -
og så har jeg endda måttet love at færdiggøre ombygningen - snart !
Totally OT - but a true story from the real life ...

/Preben
--
I'd rather die quiet and peacefully sleeping like my uncle - than die
screaming in terror like my uncle's passengers ...