Re: Hjææælp - Hvad betyder :

In <8C481B317D91D31191E400600862AB1808E08B@DBAMAIL> Steffen Hansen <Steffen.Hansen@xxxxxx> writes:

> Er der nogen der lige kan et godt råd jeg
>kan prøve, eller skal jeg sige at 147 dage på
>testkernel 2.3.50 i brok var i overkanten ?

2.3.50 ??? Ouch .... så forstår jeg det bedre.

Alle kerner fra 2.3.7 til 2.4.0-test8-pre6 har en bug, der gør at der
kan blive skrevet random data til en fil, når den bliver trunkeret
("forkortet" ? hmm).

Det var godt nok svært at få til at ske, men med en oppetid på 147
dage er der da en god chance for at det er lykkedes for jer.
--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<henrik@xxxxxxxxxx> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."