Re: CD-Rom audio image ?

On Tue, 26 Sep 2000, Mogens Kjaer wrote:

> Hvad ville du opnå ved dette?
>
> Hvert track skal ligge i en fil for sig, så hvis du skal lave en audio
> CD
> med 20 tracks skal du alligevel have 20 images; så kan du jo alligevel
> bruge de 20 .wav filer (eller hvad formatet nu er).
>
> Jeg går ud fra, at du ønsker at lave en CD, som kan afspilles på en
> alm. CD afspiller...

Ja. Men ikke een. Sikkert mange. Men ikke nødvendigvis på en gang.

Jeg har lånt en CD-brænder som jeg skal levere tilbage idag, hvilket vil
sige at jeg nu ikke har en brænder hjemme.

På arbejde har vi en brænder som jeg kan bruge hvis eller når jeg får
brug for at brænde flere CD'ere. Til ære for sælgere og andet godtfolk
(de samme der ikke kan forestille sig at en webadresse kan starte med
andet end www) er det en Windowsmaskine.
Hvis jeg nu kan lave et image, som kan brændes direkte på en cd, uden at
jeg skal tænke alt for meget, eller slå options til og fra i det
Adaptecprogram, vil meget være nemmere.

/kristian
--
Kristian Vilmann - kristian@xxxxxxxx

First off, I'd suggest printing out a copy of the GNU coding standards,
and NOT read it.  Burn them, it's a great symbolic gesture.
 - Linus Torvalds describing the preferred coding style for the Linux kernel