Fra: Martin Rhodin [mailto:mr@xxxxxxxxxxx]
Sendt: 26. september 2000 13:12
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: [TEKNIK] Samba

Jeg har et problem med min samba server på arbejdet.
Jeg har et NT domæne  og ønsker at dele mine share fra linux på det domæne.
men når klienterne (win9x) prøver at komme ind på min linux vil den have
password,
den skulle gerne bare gi adgang og share det jeg har defineret.
jeg kan godt hvis jeg ikke logger på mit nt domæne. Men jeg vil gerne have
til at virke sammen???

# Samba config file created using SWAT

# Global parameters
[global]
	workgroup = TEST
	null passwords = Yes
	local master = No
	dns proxy = No

[homes]
	comment = Home directories
	path = /home
	read only = No
	guest ok = Yes

Martin Rhodin - System Administrator
reaktor4 | nørregade 26, 2. sal | 1165 kbh k
tel 3393 3344 | fax 3393 4244
mailto:mr@xxxxxxxxxxx
http://www.reaktor4.dk