Re: Printer

On 26 Sep 2000, John B. Jacobsen wrote:

> On Tue, 26 Sep 2000 18:10:09 +0200 (MET DST),
> >

> Prøv med MAKEDEV scriptet i /dev - altså:
>
> cd /dev/
> ./MAKEDEV /dev/lp0

SÅ for jeg "dont know how to make device /dev/lp0"

> Har Du checket, at BIOS printer port instillingerne er OK ?

Jep og de er de samme. - prøvede lige at installere en mini suse på
denne pc og så virkede printeren fint - det er kun på Mandrake problemet
er der.

HJÆLPPPP

___
Mvh Lars

Lars Roland Kristiansen             | Email:        m00lrk@xxxxxxxxxx
Stud. Scient. Mathematics           | TLF(home):    39699914 - 116
Copenhagen University -             | Home address: Bispebjerg parkalle
Institute for Mathematical Sciences | 22 - 2400 københavn NV - room 116.

   "Politics is for the moment, equations are forever"
                                                    - Albert Einstein