Re: bttv og moduler

On Tue, 26 Sep 2000, Allan Have wrote:

> Jeg er ved at installere 'bttv' og får nu denne meddelelse:
>

>  - make[2]: Entering directory `/usr/src/linux-2.2.12'
>
>  - The present kernel configuration has modules disabled.
>  - Type 'make config' and enable loadable module support.
>  - Then build a kernel with module support enabled.
>
> Er der virkelig ikke andet at gøre end at omkompilere kernen??
> Det tør jeg sgu da ikke. Jeg har lige prøvet at sætte det i gang,
> og man skal svare på de underligste spørgsmål. Er der en anden udvej,
> feks en nyinstallation af RH, eller skal jeg undvære min nyindkøbte
> tv-tuner i min nuværende Linux??

Er det en standard rh du har installeret? I så fald burde du have modul
support. Prøv at geninstallere kernel-source pakkerne, og måske
kernel-header pakkerne.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now