Re: Forskellige niveauer af administrationsrettigheder

On Wed, 27 Sep 2000, Rasmus Wätjen wrote:

> Jeg har set at linuxconf (det hele bygger lige nu på en RedHat) kan sættes
> op til at vise forskellige menuer, men jeg kan ikke finde ud af hvordan
> man får den til at vise en menu til en bruger og en anden til en anden
> bruger.
> Er der nogen der ved det, eller evt. har en anden idé udenom linuxconf?

At få linux conf til kun at vise nogen menuer, ændrer ikke ved at du
stadig kan ændre direkte i filerne selv, hvis rettighederne ikke er
korrekt sat op.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
During the ILOVEYOU Outlook Email Virus outbreak, some organisations disabled