Re: Modules

----- Original Message -----
From: "jonasbn" <jonasbn@xxxxxxxxxx>
To: "Sslug Teknik" <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Friday, September 29, 2000 8:20 AM
Subject: Re: [TEKNIK] Modules

videre. Det er dog et meget interessant og lærerigt eksperiment.
gang jeg prøver at tilføje et modul får jeg fejlen:  conf:5: missing module
argument
eller anden modulsupport og det er ikke særlig fedt.

> Hej Allan,
>
> Har du slået brugen af moduler til overhovedet? (dette skal gøres under
konfigureringen af kernel før kompileringen).

Hvordan gøres dette ???
Jeg har nemlig heller ingen moduler i lsmod og min brokker sig osse over
modulerne ved opstart ...

Gitte