Re: Bærbar uden tvungen køb af windows

On Fri, Sep 29, 2000 at 09:31:13 +0200, Hanne Munkholm wrote:

> Jeg er også ret sikker på at jeg fik mit faktureret på
> hver sin linie. Ikke helt sikker. Men det er da en
> standard oem cd tror jeg. Jeg har ikke prøvet den. men
> der har ikke stået andet og den ligner...

Hvis det er en standard OEM WinCD, så burde man da kunne få
den separat .....
Men MS vil helst ophøre med denne praksis, og vil helst levere
versioner som OEM-producenten selv tilpasser. Så kan det ikke adskilles,
og specielt slipper MS for det de mener er uautoriseret salg af
OEM-winCD'ere.
Men at betale ca. 2000  for en "fuld" win9x/ME blot fordi man selv
bygger sin PC kan jeg ikke se nogen mening med....
(og beløbet står slet ikke mål med anvendelighed og kvalitet
af produktet)