Arrgg... shift+insert = netscape dør

Det er altså til at blive ederspænt rasende af!!

Nu har jeg gennem mange år været vant til at bruge ctrl+insert og
shift+insert til  klippe/klistre operationer. Men når jeg kommer til at
gøre det i Netscape, så fryser den totalt og må fjernes med en kill..

Jeg kommer med usvigelig sikkerhed til at gøre det mindst en gang  pr.
aften, brugen disse knapper ligger så dybt i mig (ja ja, jeg er nok ved
at blive gammel.. det er jo svært at lære en gammel hest nye vaner)

Går jeres også ned hvis i taster shift+insert uder indtastning af et
brev?

Kan man få X til at opsnappe disse tastetryk, så de ikke når ind til
Netscape (jeg kan sagtens leve med at de ikke virker, bare Netscape ikke
går ned)

Sidespørgsmål: Tidligere brugerflader havde en lille bombe, man kunne
slæbe ind og "bortsprænge" døde programmer. Hvad hed programet og vil
det virke under KDE?

Hilsen/Regards
    Klaus Vink

Follow ups