Re: SGI xfs ser god ud

On Mon, 2 Oct 2000, torben fjerdingstad wrote:

> 128 Mb.
> X var aktiv en stor del af tiden. Jeg tror ikke der var ret
> megen RAM tilbage til buffere.
>
> Måske skulle jeg have givet bonnie nogle option flag? Jeg gav
> den kun -u <brugerid>.
>
> Hvis du er interesseret skal jeg gerne køre iozone på de tre
> filsystemter og maile outputtet direkte til dig. Linjerne
> er for mange og for lange til at poste her, tror jeg.
> Den tester sekventielt med forskellige filstørrelser og
> laver et enormt skema.

Det er helt ok - jeg har lidt for travlt til at kigge på dem anyway. Jeg
opponerede bare lidt imod at oprettelse af filer var en specielt
interessant test, især fordi med 128 MB ram, kan du virkeligt lave nogen
optimeringer, som gør tallene stort set uinteressante.

Jeg ville nok have kørt bonnie med mindst 1 GB.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If a man says something in a forest and there are no women around to

                                        - Anonymous