Re: Bygge gcc som krydsoversætter til Palm IIIc'en

On Mon, 2 Oct 2000, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Mads:

> Det lyder godt. Understøtter de både Ada og C?

Ørhm. Nej. Kan man ikke oversætte ada til C?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
At some point, bits have to go into packets and routers need to make

   - John Carmack, commenting on why he (for now) does not actively support
the PowerPlay initiative