Server presset

Hej!

Jeg har et lille problem med en server. Logrotate kører en gang om dagen,
men når den starter bliver den ligesom aldrig færdig. Der starter i den
forbindelse også noget der hedder msec_find og tilsammen bruger de alle
resourcerne. Hvad kan de skyldes. Den eneste måde jeg kan stoppe det på er
ved at slå de to processer ihjel, men det er nok ikke så smart. Er der
nogen, der har nogle idéer? Jeg har også oplevet problemer med at "slocate
-U /" aldrig rigtig bliver færdig.

                                             CPU   RAM
29258 root 10   0 37988  37M   380 R       0 85.8 29.0 298:51 logrotate
29129 root 19  19   528  528   416 R N     0 12.6  0.4  32:26 msec_find

/Michael Schacht Hansen

Follow ups