Re: held med basisbank?

Sune Rastad Bahn <bahn@xxxxxxxxxxxx> skrev:

> Og mig, og min fætter.. Lad dem vide at det er en hel del som har valgt
> amagerbanken netop fordi de understøtter linux..

Jeg har nu endelig fået svar fra Amagerbanken, og det viste sig at de
heller ikke rigtig brød sig om den udtalelse som jeg fik af
supporteren fra Bankernes Edb Central. Så det er de vist ved at rette
op på ;-)

Derudover fortalte de at de nu er gået igang med at tjekke deres
netbank, for at finde ud af hvorfor den ser lidt fjollet ud på nogle
Linux maskiner.

<kort citat fra Amagerbankens svar-mail>
Supporterens udtalelse er lidt uheldig - vi er naturligvis IKKE
ligeglade om det fungere eller ej. Der er dog ingen tvivl om at
ressourcerne til udvikling klart retter sig mod browsere i et
Windows-miljø. Såvidt det er muligt UDEN væsentlig merforbrug af
udviklingsressoucer vil løsningen blive tilpasset MacOS, OS/2 og
Linux.

Vi kan derfor ikke udstede garantier, men så vidt muligt søge at
afhjælpe problemstillingerne.

Omkring "størrelsesproblemet" vil BEC kigge lidt nærmere på
problemstillingen, og du er velkommen til at rette en henvendelse
til BEC Supportfunktion OGSÅ om Linux i fremtiden.
</kort citat fra Amagerbankens svar-mail>

--
sincerely, Ole Tranberg
(address is valid)