Adressebog der kan lave "lister"

Hejsan ...

Jeg søger en adressebog (til at indeholde mailadresser) der kan lave en "liste".
Med dette forstås at man skal kunne sige at den og den og den tilhører en "gruppe" og man så bare vælger denne gruppe og poooof ... så kommer alle mailadresserne op i den mail man er ved at skrive.

Lige nu bruger jeg GMail. Et ret fedt mailprog ... der bruger gnomecard som default adressebog. Men man kan sagtens angive en hvilken som helst anden adressebog ... og så henter den bare adresserne derfra.

Er ovenstående overhovedet udviklet til linux?

/Gitte

This mail was sent from my Linux wonder ..... if you ever get a mail from me containing junk, you will FOR SURE know that I am drunk and booted the wrong system

:o)

Follow ups