Re: URL i StarOffice præsentation

Det er en del af AutoCorrect funktionerne. Du kan disable det under Tools | AutoCorrect (så vidt jeg husker).

Måske kan du også markere teksten, højre klikke og vælge "default" øverst på kontekst-menuen, men jeg har ikke altid fået det til at virke.

René.

--
René Seindal (rene@xxxxxxxxxx)              http://www.seindal.dk/rene/