Problem med opsætning af rødhætte til pop3 mailserver

Jeg har sat fetchmail op til at hente email til mine brugere på linuxbox'en.
Det virker fint, og hvis jeg ville læse med pine var der ingen grund til at gå
videre.

Men nu ville jeg jo gerne kunne læse emails fra netscape, som jeg plejer og har
derfor
forsøgt at få sendmail og inetd til at køre.
Det virker ikke :-(
Når jeg prøver at hente med netscape får jeg beskeden :
"an error occurred with the pop3 mail server...."
hvis jeg telnetter får jeg :
telnet piimmx pop3
trying 127.0.0.1..
connected to piimmx
escape character is '~['
connection closed by foreign host

Det samme sker hvis jeg istedet for pop3 skriver hhv. 110 eller 25

min /etc/inetd.conf indeholder bl.a. :
pop-3 stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd ipop3d

Jeg har angivet sendmail som min mda i fetchmail.conf

Er der nogen som kan give mig et clue til at komme videre ?

Jeg kører p.tt. redhat 6.2, men skifter nok snart til 7.0

Mvh og pft
Lars Olesen

B,Sc,E,E
Bang & Olufsen
Peter Bangs Vej 15
DK-7600 Struer
Denmark

Phone     (+45) 96 84 4446
Fax  (+45) 96 84 44 01
e-mail:   lol@xxxxxxxxxxxxxxx

-Linux user       _\_v

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just think that they
make really crappy operating systems." -- Linus Torvalds
www:      http://www.bang-olufsen.com

Follow ups