Argh! diff driller stadig!!

Ihhhhhhh!

Nu bliver jeg snart arrig :)

Jeg har 2 dirs med en bunke php/php3 filer i. De ligger i /old og /new.
Hvordan laver jeg en diff mellem de to så jeg kan opgradere alle mine sites
med patch? Jeg har efterhånden prøvet alle forskellige kombinationer af
parametre, men uden succes. Den insisterer på, at den skal tage alle
filernes komplette indhold med i outputtet - altså først med "-" foran og så
med "+" foran (når jeg bruger -ru). Det er meget lidt der er blevet ændret i
nogle få af filerne, så jeg tænkte at diff/patch ville være løsningen på mit
forestående problem med at opgradere alle vores sites. Nogen der har en god
ide?

/Jesper

Follow ups