Re: Nvidia drivere

> hejsa
>
> Jeg har siddet og leget med at få mit TNT2 kort til at virke på min
> Debian Woody box. Jeg har installeret XFree4 og har kompileret nvidia
> driverne og sat X til at bruge dem. Problemet er at hvis jeg f.eks.
> prøver at køre tuxracer går det enormt langsomt. Det virker som om den
> ikke bruger accel. opengl som den skal.

[cut]

Det lyder meget som om du har MesaGL installeret endnu, hvis der er et
Mesa bibliotek kaldet libGL.so før du kommer til NVidia's libGL.so, så
bruger den Mesa'en.

Bemærk også, at NVidia's RPM'er ikke altid (nogensinde?) opretter alle
de symlinks, der skal være. Hvis jeg husker ret laver den libGL.so.1,
men IKKE libGL.so. Dette skal være under /usr/lib...

Håber det hjælper ;)

MvH,

/Martin Møller.