Re: Printer linux mod linux

> Det er faktisk præcist det samme jeg har nu, jeg har kun det men at
> når
> jeg printer æøå direkte til lpr, så får jeg my, grader og delta ud.
>
> Har du samme problem ?
> Hvordan løses dette ?

Jeg havde på et tidspunkt det problem, dog med yen og cent. Da der er
tale om en laserprinter har jeg slået fast text printing fra. Det gør
at alt går gennem et postscript filter, og siden har jeg ikke haft
problemet. Denne opsætning er noget som printtool gør for dig, og så
lægger den de relevante ændringer ind i nogle cfg-filer i spool
kataloget for printeren.

Jeg har ikke prøvet at udskrive på denne måde på en matrix printer,
men kan da tænke mig at det vil være et helvede at udskrive noget som
helst når alt sker grafisk.

Med venlig  hilsen
Bjørn Bille Højte
bjoern@xxxxxxxxxxxxx