Re: Visning af ^M i emacs

Jesper Honig Spring wrote:

> Tak for dit brev. Pointen var dog blot at jeg gerne ville undgå at
> skulle brug dos2unix (og unix2dos) for derved flytter jeg jo bare
> problemet videre til min Windows bruger -- er i et blandet miljø
> (Unix/Win), hvor filerne hele tiden deles. Det jeg håber og ønsker er at
> man blot kan fortælle Emacs at acceptere at håndteringen af linieskift
> skal ske på DOS-vis (da det er det format som filerne allerede har) og
> således undgå at se de irriterende ^M.... ved du om dette kan lade sig
> gøre...

Jeg bruger som regel et program som hedder Ultraedit32 til kode
editering under windows, og det har både support for at vise UNIX filer
og Win filer, samt gemme i begge. Desuden har det en fremragende syntax
coloring system.

MVH
Kim@xxxxxxxx

--
index, n.:
	Alphabetical list of words of no possible interest where an