Re: Re: lpr - HP Laserjet 4Plus

Jesper Krogh wrote:

> Jeg har faktisk løst problemet men er der nogle der kan forklare hvorfor dette
> egentligt var et problem, så må de meget gerne det.
>
> Mit perlscript, som lavede tekstfilen startede med en:
> print "\n" x15;
> Dette virkede fint under Redhat 6.0 printersystem.
> Da jeg ændrede dette til at se sådan ud:
> print " \n" x15;
> kom det så til at virke under Redhat 7.0
>
> Er det indlysendet at en tekstfil ikke må starte med \n ?

Hvad er x15?

Hvad står der _helt præcist_ i starten af denne tekstfil?
Måske er det noget, der minder om et specielt grafikformat?
Hvad siger "file" kommandoen til filen, før/efter du
fjernede mellemrummet i starten?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk