Re: Visning af ^M i emacs

Frank Damgaard wrote:

> I min emacs opsætning finder Emacs selv ude af at det
> er en DOS fil. I status linien står der så  -(DOS)--

Det er godt nok underligt. På den dos fil som jeg brugte til at
importere genkender den at det er en DOS-fil. Lige så snart at filen har
været inde omkring CVS - det vil sige importeret og efterfølgende
checket ud - så kan Emacs ikke længere genkende den som en DOS fil!!!
Underligt! Kan man manuelt fortælle Emacs at det altså er en DOS fil som
man har med at gøre??

Jesper