Re: Cisco Router mærkelighed med DNS

Jesper Hess Nielsen wrote:
> Jeg har et problem med vores Cisco 677'er her på arbejdet. Noglegange går
> den i baglås og laver underlige replies på DNS lookups. Den returnerer
> 0.0.109.etellerandet uanset hvad jeg lookuper.

Jeg har haft det samme problem. (se i 'dk.edb.sikkerhed' på en anden
usenet news server)

Jeg har overvejet muligheden for at der er nogen som har manipuleret med
routeren (en hacker).

Men det virker som om det bare er de midlertidige nat entries som
efterhånden fylder nat-tabllen op.

Jeg har rodet med 'tcp idle timeout' uden at det har løst problemet.

Det vil jeg også gerne have at vide...

Mvh. Martin

--
Caput A/S          Martin Stenderup        Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6           Developer               Fax   +45 70 11 24 42