Re: SV: SV: SV: hvor kan man downloade rh 7.0 fra??

Thomas Rasmussen wrote:

>  Allan> Takker, har fundet den nu Men hvilke images skal man have hvis
>  Allan> man vil have doc, programmer, souce til en intel maskine????
>
>  Allan> Livet var en hel del letter da der kun var et image :-)
>
> Tjaa.. men den er nu vokset en del :-/
>
> Well uden selv at have inst. 7.0 så vil jeg tro at du skal gufle
> respin 1 + 2 samt docs, hvis du vil have source, så også SRPMS...
>
> /Thomas
>
> --
> "To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
> -- Homer Simpson

Hvis du har bøvl med at hente den fra danske sites.. Så prøv evt. et
svensk.. De er normalt rundt regnet ligeså hurtige (for os københavnere
i hvertfald)..

MVH
Jesper

--
"One World, One Web, One Program" - Microsoft Promotional Ad
"Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer" - Adolf Hitler