Re: Office Pakke

Michael wrote:

> [...]

KOffice er faktisk rimeligt godt (og jeg er anti-KDE) det må jeg give
dem.
Jeg har brugt det en del efterhånden, da det er væsenligt hurtigere til
at starte op end Staroffice.

MVH
Kim@xxxxxxxx

--
The party adjourned to a hot tub, yes.  Fully clothed, I might add.
		-- IBM employee, testifying in California State Supreme Court